نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی

  • کد خبر: ۲۲۲۶۵۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ضمن اشاره به وزش باد در اواخر هفته در سطح استان، گفت: اوایل هفته آینده در سطح استان به ویژه برای مناطق جنوبی و غربی رگبار باران توام با رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، کماکان در بخش‌های جنوبی و شرقی استان، آسمان نیمه‌ابری است و احتمال بارش‌های پراکنده باران در این مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به وزش باد لحظه‌ای در سطح استان، گفت: فردا و روز شنبه هفته آتی وزش باد در مناطق مستعد و بادخیز به ویژه نواحی شمالی و شرقی، شدید همراه با گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و ایجاد خسارت است.

وی افزود: اوایل هفته آینده در سطح استان به ویژه برای مناطق جنوبی و غربی رگبار باران توام با رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است از امروز شاهد روند افزایش دما در سطح استان هستیم که تا دوشنبه هفته آینده ماندگار است.

به گفته وی، اواخر هفته در مشهد در برخی ساعات شاهد وزش باد خواهیم بود و روز جمعه وزش باد با احتمال گردوغبار همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ١٩ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۴ درجه و سرخس با دمای ٢۵ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۶١ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

طی روز گذشته، در مناطق جنوبی استان ازجمله شهرستان‌های کاخک، گناباد، تایباد و خواف شاهد رگبار پراکنده باران بودیم. بیشترین میزان بارش را کاخک به میزان ۶.۵ میلی‌متر ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->